Over ons

Onze visie

Een positieve zelfbeeld en zelfliefde helpen iedereen vooruit, alles wat je aandacht geeft groeit nu eenmaal. Wij denken dat we daar met het laagdrempelig aanbieden van uiterlijke verzorging een positieve bijdrage aan kunnen leveren en dat we daarmee velen een stapje vooruit kunnen laten doen in de maatschappij. Of gewoon dat moment van verwennerij kunnen laten ervaren waardoor men zich ongetwijfeld beter voelt.

Ons logo

Omvat alles. In het goud omdat het waardevol en stijlvol moet zijn, het “infinity” teken omdat we de verbinding zoeken en het hartje omdat we vanuit ons hart spreken en werken.

Onze doelgroepen

Kunnen wat ons betreft niet divers genoeg zijn. Denk aan (demente) bejaarden, gehandicapten, vluchtelingen, mensen uit de psychiatrie, Leger des Heils, mensen die bezig zijn met herstelwerk en nog veel en veel meer.

Wij willen vooral staan ​​voor diversiteit en voor het feit dat iedereen anders mag zijn en dan toch mooi is op zijn of haar manier.

Voor de mensen die door wat voor reden dan ook rond moeten komen van een inkomen op of onder het sociaal minimum willen we er ook zijn. Juist die groep kan zich niets veroorloven als het gaat om aandacht voor uiterlijke verzorging.

Onze locatie

We hebben een prachtige locatie aan de Kreukelmarkt in Goes, midden in het centrum waar iedereen ook de hele dag in en uit kan lopen voor een praatje, een kopje koffie of dat thuis gevoel wat niet voor iedereen vanzelfsprekend is. In een gezellige en sfeervolle omgeving is iedereen welkom. We willen juist in het hart van de stad zitten omdat wij vinden dat onze doelgroepen ook daar “gezien” mogen worden.

Buitenom de maatschappelijke activiteiten die hier plaats vinden, zullen wij hier ook onze fondsenwervende activiteiten gaan ontplooien. Want ondanks het feit dat wij voor een groot deel afhankelijk zijn en blijven van sponsoren, gaan wij natuurlijk wel proberen om financieel zoveel mogelijk op eigen benen te gaan staan. 

Alles voor onze doelgroepen.

 

Onze fondsenwervende activiteiten:

Naast onze salon en onze huiskamer hebben wij ook een shop in shop concept store om zodoende inkomsten te generen. Met deze inkomsten kunnen wij onze doelen voor langere tijd voortzetten. In samenwerking met (kleine) lokale ondernemers gaan wij bijzondere en niet alledaagse hebbedingen verkopen. Daarnaast gaan wij onder ons eigen merk artikelen ontwerpen en laten ontwikkelen.

Voor deelname of informatie over dit concept mag u ons mailen. Wij zijn voortdurend op zoek naar nieuwe inbreng of nieuwe ideeën.

Verder organiseren wij workshop voor en in samenwerking met onze gasten. Dit kunnen workshops zijn op allerlei gebieden. De insteek is om met elkaar een leuke middag te hebben en contacten onder elkaar te bewerkstelligen en te onderhouden.

Ook willen wij onze fondsen werven door middel van sponsor-acties en clinics.

Onze shop-in-shop conceptstore deelnemers: 

  1. *Geluk is Simpel : Droogbloemen en woondecoratie
  2. *Remadebyme : Mooie interieurspullen in een nieuw jasje
  3. *Koos en Roos : Living, Kids & more
  4. *DinSdag Keramiek : De naam zegt het al, het mooiste handgemaakte keramiek
  5. *Y its Made Candles : Handgemaakte sojakaarsen met onder andere bloemen en edelstenen. Een lust voor het oog

Onze professionals

We hebben kappers, een barbier voor de mannen, visagistes en manicures in huis. Pure verwennerij in een mooie en gezellige omgeving. Wij werken uitsluitend met professionals op vrijwillige basis. In uitzonderings gevallen zullen wij gebruik moeten maken van ZZP krachten maar dat is niet onze insteek.  En uiteindelijk hopen wij ook dat onze gasten mee gaan participeren in onze salon en winkel. Het belangrijkste is dat er voldoende tijd is voor persoonlijke aandacht. Want dat is eigenlijk waar het om gaat, aandacht maakt alles en iedereen mooier. En wij doen het voor die glimlach die daarop volgt.

Overigens zullen wij niet alle behandelingen uitvoeren die gebruikelijk zijn in een kapsalon, schoonheidssalon of bij de manicure. Buitenom het feit dat we geen concurrentie willen zijn, kunnen en mogen wij niet alles doen. Het gaat bij ons vooral om de beleving.